השכרת תלבושות לחינה

כך תעצבו את אירוע החינה בהצלחה

תוכן עניינים

כך תעצבו את אירוע החינה בהצלחה

אירועי חינה הם משמעותיים מאוד הן לזוג והן לשתי המשפחות. יש אנשים שחושבים על אירוע זה כעל מסורת, בעוד שאחרים מעדיפים להתייחס לזה יותר כאל חגיגה. לדוגמה, מקובל להתחיל את טקס החינה המסורתי בטבילה במקווה, מנהג שלא בהכרח יתקיים כשבני הזוג מתייחסים לחגיגת החינה כאל סיבה למסיבה.

אירוע החינה מחזק את ההצהרה הפומבית של בני הזוג על אהבתם ועל המחויבות שלהם זה לזו. זה גם הזמן שבו מתכנסים המשפחה והחברים כדי לחגוג את הזוגיות ואת מערכת היחסים שמתחילה להיווצר. טקסי חינה יכולים להיות פשוטים או משוכללים, אבל הם תמיד רגע מיוחד עבור בני הזוג והמשפחה. הנה כמה רעיונות לעיצוב אירוע החינה שלכם, בין אם אלה שלטים מוארים המבליטים את שמות בני הזוג או שלט מעוצב שמברך את הקהל הנכנס בברכת ׳ברוכים הבאים!׳.

שלטים מוארים

שלטים מוארים הם מפתיעים ומושכים את העין, ויכולים להוסיף אישיות לטקס החינה שלכם. ניתן להשתמש בשלטים אלה כדי להוסיף קצת כיף לעיצוב או על מנת ליצור אווירה אלגנטית ורומנטית יותר.

כמה מהרעיונות הנהדרים שמציעים השלטים המוארים לטקס החינה שלכם כוללים: אותיות זוהרות של ראשי התיבות של השמות שלכם, שימוש בשלט המואר כדי להאיר תא צילום מיוחד, או כדי ליצור רקע דרמטי לרגע שבו מתחילה מריחת החינה על כפות הידיים שלכם.

קישוט החצר והפיכתה לגן קסום

נראה שהדרך הטובה ביותר לקשט את הגן שבו נערכת מסיבת החינה, היא שימוש בקישוטים יפים הקשורים לטקס החינה שלכם. יש המון רעיונות יצירתיים לבחירה כשמדובר בעיצוב גינת החינה. לדוגמה, להעביר כמה שרשראות של נורות לד המפיצות אור פיות (Fairy lights) כדי להוסיף מגע של קסם לליל החינה המקסים שלכם.

לחילופין, הגדירו אזור שבו יונח תא הצילום שיאפשר לאורחים לצלם את עצמם כמזכרת מהאירוע העליז שלכם. בנוסף, תוכלו לפזר כמה עלי ורדים ברחבי הגן כדי להוסיף קצת רומנטיות לחגיגה.

יצירת קיר מקושט בעזרת בלונים בשלל צבעים

יש אתרים מקוונים המתמחים בעיצוב בלונים לקישוט אירועים שונים, כך שאם רעיון זה מוצא חן בעיניכם, תוכלו להזמין עיצוב בלונים מותאם אישית לאירוע החינה שלכם. לדוגמה, עיצוב בלונים מוזהבים, חלקם בצורת טיפות וחלקם בצורת כוכבים ולבבות, כשבבלונים השקופים טמונים עיגולי קונפטי מפתיעים.

שלט שעליו תלויות אותיות המהוות את שמות בני הזוג

שלט שכזה, שנראה כמו שרשרת מקסימה של ׳תליוני׳ אותיות, יכול לקשט את אזור הכניסה לאירוע שלכם, ולהכין את האורחים לאווירה התוססת המתאימה להם בתוך האולם.

קישוט שולחנות הכיבוד המציעים עושר של ממתקים מסורתיים

שולחנות הכיבוד תופסים חלק נכבד מחלל האירוע. לכן, כדאי להקדיש תשומת לב רבה לדרך שבה יקושטו השולחנות. לדוגמה, ראנר מבד יוקרתי ומפואר המשתרע לכל אורכו של השולחן ועליו מפוזרים אביזרים קישוטיים המוסיפים עיצוב ונוי לקערות הממתקים העומדות לרשות המוזמנים.

תליית שלט ענק בעיצוב אישי

ניתן להזמין שלט ענק המוצמד לאחד הקירות באולם שבו נערכת מסיבת החינה. למשל, אפשר לבחור בשלט טורקיז מקושט בצורות ונראה כאילו הוא רקום בחוטי זהב. את שלט הטורקיז חוצה סרט יוקרתי עליו כתוב, לדוגמה: ׳החינה של אסף ומאיה׳. תוכלו לכתוב על השלט כל ברכה או כרזה שתרצו. חוץ מזה, מדובר בשלט שעשוי מנייר סינטטי, אבל בכול זאת מצליח לשדר יוקרה ופאר. 

שלט ׳ברוכים הבאים׳ בכניסה לאירוע

שלט ׳ברוכים הבאים׳ מותאם אישית, עם שמות בני הזוג ותאריך החינה, הוא רעיון נהדר לקבלת פני האורחים שלכם. ניתן גם להוסיף לשלט איזו אמירה שהיא מיוחדת לכם, ואפילו להשתמש בתמונות שלכם כחלק מעיצוב השלט.

אהבתם? שתפו:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
מאמרים נוספים שכדאי לקרוא להפקת חינה מושלמת
חינה קטנה_640x426

חינה קטנה עם שמחה גדולה

מתכננים לחגוג חינה קטנה ? יש כמה דברים שכדאי לכם להכיר בשביל להפוך את החינה שלכם להיות מושלמת. רבים משתוקקים לחגוג את אירוע החינה שלהם,

להיראות נהדר לפני החינה

להיראות נהדר לפני החינה

אין אחד (וגם אחת) שלא רוצים להיראות נהדר לפני החינה, לפעמים זה יכול להיות התלבושות המיוחדת ולפעמים יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בשביל

חופשה מהנה אחרי החינה

חופשה מהנה אחרי החינה

אם אתם חוגגים חינה שהוא אירוע מיוחד ומרגש, אתם בטח גם רוצים לעשות חופשה מהנה אחרי החינה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכן חופשה מיוחדת

Call Now Button דילוג לתוכן