השכרת תלבושות לחינה

טיפים לתכנון חינה בתקציב שפוי

תוכן עניינים

טיפים לתכנון חינה בתקציב שפוי

הקסם של מסיבת החינה נובע מהדרך הסמלית והמרגשת שבה מרעיפים על החתן והכלה תכשיטים של כסף וזהב, מתוך תקווה לשנים רבות של בריאות, פריון ובטחון. 

כאשר אתם מתיישבים לתכנן את מסיבת החינה שלהם, הדבר הראשון שאתם צריכים לדון בו הוא תקציב האירוע. ואל דאגה, לא צריך להיות בוגרי תואר בניהול כדי להכין תקציב נכון. 

אבל רגע, מה בכלל יהיה שם במסיבה?

ובכן דמיינו קהל רב של אורחים בלבוש מרוקאי מסורתי, עם קפטנים ארוכים וכיסויי ראש מהעיר פאז,  נושא את עיניו לזוג הצעיר בבגדים המסורתיים המקושטים בצבעוניות הנישאים לאולם כשהם יושבים על ׳כסאות מלכות׳ לצלילי המוזיקה האותנטית, והקהל המשמח מרקד סביבם ומוחא כפיים בהתלהבות, עד שהם מוכנסים לאוהל המקושט להפליא ומואר במנורות מרוקאיות קסומות. בני המשפחה ושאר האורחים מורחים את כפות הידיים בחינה, לסימן של מזל וברכה, והנשים משמיעות את צלילי הצהלולים ומלהיבות את הקהל יותר ויותר.

וכעת, ניקח כמה צעדים אחורה, להליך תכנון מסיבת החינה וקביעת התקציב.

טיפ לבניית התקציב

כמו רוב הזוגות בטח אף פעם לא תכננתם חגיגת חינה, ואין לכם מושג כמה כסף אתם צפויים לבזבז. יש זוגות שמתחילים לחשוב על התקציב רק אחרי שכבר הזמינו אולם, מה שעלול לעיתים לפגוע בתקציב האירוע. לכן, מומלץ לקבוע את התקציב לאירוע החינה שלכם, לפני שתתחילו לחפש מקום. לא תדעו כמה כסף תוכלו להקצות לאולם, עד שתגדירו את התקציב שלכם.

טיפ ראשון: החליטו על סכום הכסף שעומד לרשותכם למסיבת החינה. 

כולנו חולמים לחגוג בגדול, אבל כשזה נוגע לאירוע שלכם חשוב שתהיו מציאותיים. אתם לא רוצים לפשוט רגל כדי להצליח לשלם על החתונה שלכם. לפני הכול, וודאו כמה כסף עומד לרשותכם, ושוחחו עם בני המשפחה שנרתמים לעזור לכם, כדי לדעת באיזה סכום מדובר. אם תעשו זאת מן ההתחלה, לא תילחצו מאוחר יותר כשתבזבזו יותר מדי, והכסף ולא יספיק לכם כדי להזמין, למשל, את התלבושות והאביזרים שבלעדיהם האירוע לא יהיה מסיבת חינה.

טיפ שני: הכינו שיעורי בית

מצאו תוכנה חינמית לבניית התקציב שלכם, או השתמשו בגיליון אלקטרוני. התחילו לפנות לספקים השונים,  כדי לקבל מושג כמה יעלה האולם, הקייטרינג, המוזיקה, הצלם וההשכרה של כלי הבית התלבושות והאביזרים המרוקאים. 

כאשר תפנו לספקים, היו כנים והסבירו שאתם רק מבקשים לברר עלויות. אם תהיו כנים, הספקים ישמחו לחלוק אתכם את המידע, מתוך מחשבה שאתם עשויים להזמין מהם מאוחר יותר.

טיפ שלישי: לשקול את קישוט האולם

כמובן שהסגנון הקישוטי של האולם יהיה מרוקאי כך שיתאים לאווירה המזרחית שאתם רוצים ליצור במסיבת החינה שלכם. יתכן שהספק שמשכיר את התלבושות וכלי האוכל יוכל להציע לכם אביזרים לקישוט האולם בסגנון המרוקאי העשיר והצבעוני. כדאי לבדוק.

טיפ רביעי: לשקול היטב את רשימת האורחים שכלם

מספר האורחים הוא חלק חיוני בבניית התקציב שלכם. אם תבחרו להזמין 200 אורחים למסיבת החינה, חלק גדול מהתקציב יוקדש לקייטרינג, לאוכל ולמשקאות כאחד. כדי לעמוד בגבולות התקציב הוסיפו קודם כל לרשימה את בני המשפחה והחברים הקרובים ביותר. ואחר כך, כל מי שלא באמת קרוב אליכם, יהיה הראשון שיוסר מהרשימה.

טיפ רביעי: לשקול את שלושת הדברים שאתם ׳חייבים שיהיו׳ במסיבת החינה שלכם

לכול זוג יש חזון משלו. יש כאלה שהאולם והאוכל הם החשובים ביותר, ויש כאלה שהמוזיקה והבידור הם החשובים ביותר. אם יש לכם רשימה של 3 דברים הכי ׳חייבים להיות׳ במסיבה, הקצו להם את מירב התקציב. יתרת התקציב תוכל ללכת לדברים שעליהם אתם יכולים להתפשר אם לא יישאר לכם מספיק כסף. שיהיה במזל טוב!

אהבתם? שתפו:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
מאמרים נוספים שכדאי לקרוא להפקת חינה מושלמת
חינה קטנה_640x426

חינה קטנה עם שמחה גדולה

מתכננים לחגוג חינה קטנה ? יש כמה דברים שכדאי לכם להכיר בשביל להפוך את החינה שלכם להיות מושלמת. רבים משתוקקים לחגוג את אירוע החינה שלהם,

להיראות נהדר לפני החינה

להיראות נהדר לפני החינה

אין אחד (וגם אחת) שלא רוצים להיראות נהדר לפני החינה, לפעמים זה יכול להיות התלבושות המיוחדת ולפעמים יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בשביל

חופשה מהנה אחרי החינה

חופשה מהנה אחרי החינה

אם אתם חוגגים חינה שהוא אירוע מיוחד ומרגש, אתם בטח גם רוצים לעשות חופשה מהנה אחרי החינה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכן חופשה מיוחדת

Call Now Button דילוג לתוכן